4 yasinda kizim 6 aylik da ikizlerim var. Üstelik çalışıyorum çok ama çok yoruluyorum. Bunlar yetmezmiş gibi buyuk kizim maksimum ayda bir çoğunlukla 20 günde bir hasta. Oyle böyle değil havalarla anca duruyor..nefes alamıyor tıkanması yaşıyor öksürük balgam kusma yememe içmeme ağlamalar zirlamalar… Allah in artık dayanamıyorum çok yoruldum. Hepsi bir kenara ben nasıl baş edeceğimi arkadaslar bu çocuk neden hasta oluyor o kadar iyi bayılmasın terine soguguna bakmama rağmen neden böyle anlamıyorum ne yapacağım bi çare söyleyin doktora da çok götürdüm antibiyotik verip yolluyorlar