Adıyaman’da yaşamıyorum ama park hospital da doğum yaptım bi süre de orda kaldık. Çocuk doktoru arayışı içindeyken özeldeki doktorların iyi olmadığını söylediler ama aynı hastane de çocuk doktoru vardı ona göründük gayette ilgilendi. Doktorun adı da mehmet gürbak