Benim oğlum 10 ay 15 günlük normal de beblac normal mama kullanıyorduk sarı kutu olan . Geçen bebelac gold aldım çok önerildi daha sever ve doyurucu diye onu aldım normal de biz sarı kutuda 3 numarayı kullanıyorduk bende ona göre aldım okumadım üzerini şimdi fark ettim de 3 numarası 1 yaştan itibaren diyor da sorun olur mu oğluma kaç kez verdim ?