Anneler merhaba oğlum bugün tam 13 aylık oldu ama hala yürümüyor iki tane daha çocuğum var onlar 10 aylıkken yürüyordu tabiki her çocuk farklıdr ama ne bileyim anneyiz işte neden yürümüyor acaba diye düşünüyor insan aslında şöyle ki iki aydır en fazla 5 adım atıyor oturuyor emeklemek mi daha kolayına geliyor anlamıyorum elimi tutup yürüyor ama sağa sola salllana sallana tam dik ayakta duramıyor n fazla 5 saniye duruyor 18 aylığa kadar normal deniliyor aslında onu da biliyorum ama işte gelde bunu bana anlat sizce doktora götüreyim mi bir ay daha bekleyim diyorum 14 aylıkken götüreyim diyorum ama eşim de saçmalama diyor yürür illaki diyor birde 10 kilo daha yiyor aslında çok ğğzel herşeyden veriyorum ama yok kilo da almıyor anlamadım gitti sizce bekleyim mi biraz daha