Başına gelmeyince insan idrak edemiyor gerçekten. Nasıl bir toplumdayız aklım almıyor olanı da oldurmamak için uğraşıyorlar. Sütün az olsa destek mama versen sütün az olmasını mama veriyorsun diye suçlayan gözlerle bakıyorlar. Sütün çok olsa sadece anne sütü versen bu sefer çocuk her mırıldandıgın da uyumadıgında sütün yetmiyor diye psikolojik baskı kuruyorlar. Bu çevremde ki herkes için geçerli annem kayınvalidem gece mama versek mi diye beynime işlemeye çalışıyorlar ve kendimden şüphe diyorum gerçekten yok mu sütüm diye sütüm olmasa 5 aylık bebek 8 kilo 64 cm olabilir mi paket paket bez çıkarır mı. Böyle beynimi kemirmeye başladılar ne biçim döngünün içinde kaldık ya gerçekten toplum baskısı kadar igrenç bir durum yok bebeğimle onlar arasında savaş içinde hissediyorum kendimi ben galip gelmek için uğraşıyorum 💪🏻