aybarssena merhaba bebiş emmeyi bıraktıgı anda kaldırıp gazını çıkarın tekrar emzırın tekrar gazını cıkarıp tekrar emzırmeyi deneyin memeyi bıraktıgı anda emzırmeyi direk bitirmeyin uyursa da çenesinden dürtün uyarın önceliğiniz emzirerek beslemek olsun cok aç olduğunu düşünüyorsanız biberonla da destekleyin tabi de biberona alışıp meme reddi yaparsa cok zorlanırsınız fazla sağım da süt fazlalığına sütün tazyiklenmesine yol açabilir yine sıkıntı yaşarsınız, başta doymadığını düşünebilirsiniz bebekler cabuk adapte oluyor zamanla düzene girecektir