Benim oğlum 21 aylik olacak ben çalışan bir anneyim bakıcılığı bu zamana kadar çok iyi ilgilenmedi oğlum 16 aylik yürüdü annemler sagolsunlar oğluma 3,5 aylıktan bu yana çok ekrana maruz bıraktılar bu aralar kestim ekranı sadece yemek yerken acıyorum yoksa yemiyor oğlumda ismine cagrildiginda bakar ama biseye daldiysa bakmayabiliyor yada 4 5 kez çağırmam lazım komut alıp vermeyi sadece bezini banyoya götürüp atıyor, tam konuşamıyor net kelimesi yok annemler cocukta bir sıkıntı yok diyor eşim benim çocuğuma değişik şeyler kondurma diyor sinirleniyor evde lise bire giden abisi var onunla gülüp oynuyor biz gülünce o da gülüyor mesela ne yapsam biraz daha ilgilenip beklesem mi hastaneye gidip de psikiyatri kaydının olmasını da istemiyorum ileri hayatı için