Kızlar evimim yanında yer evi çok ben apartmandayım ama karşımda 4 tane köpek yan tarafımda bi tame kurt köpeği 10tane tavuk sesten çocugum uyumuyor yazın cam açılmıyor. Komşular yaşlı ben ev sahibiyim . Kime şikaet edebilirim kimse anlamaz , horoz 3 te başlıyor ötmeye cocuk uyanıyor dibimde bakıyor tabuğada horozada kokulatı bile eve geliyor :(