nepenthe1 2 yaşa kadar önerilmiyor diye kullanmıyorum sizler ne zaman başladınız kullanmalı mıyım kararsız kaldım
yasee01 nepenthe1 8 aylik şuan geceleri değil de gündüzleri ince yastıkta yatiriyorum ara sıra ama sürekli degil
KaynanaYiyen nepenthe1 Benim kızım 18 aylık. Bir geçen iki hafta önce hasta oldu oda da nefes alabilsin diye koydum boynunun altına. Bana kalsa hiç kullanmam. Neden diyeceksin evin çocukları olarak bir skolyoz mevcut hepimizde. Ondan korkuyorum biraz🤦🏻♀️😄