Bebegımın boyun altı kıpkırmızı pişik artık yaraya çevirmiş neler kullandık gecırmedı aksıne çoğaldı.E birde alarji oluştu sanırım yedıgım bıseyden sırtı kolları göğsüne kadar kabardı doktor tükürük salya ve ter boyun altında buna sebeb olmuş olabılır demıstı bı krem verdi kortizonlu 1 hafta sonra bırak dedi ama etkı etmedı sık sık suyla yıkıyorum duşa sokuyorum.Bi ara totosunda ciddi bi pişik olmuştu hametan mavı olanı kullanmıştım 1 gün sonra gevırmıstı ama sımdı boyun altı sureklı terliyor hıc kuru kalmıyor gıdısıdA var hangısını alıp surmelıyım etkili olan hangısı