Selam kızlar bugün gece yatmadan önce telefonumu şarza taktım bizim priz üçlü monte düğmesine basıyorsun açılıyor ama biz hiç kapatmayız hep açık eşim monte etti yani herneyse yatmadan önce telefonu taktım 2 buçuk yaşında oğlum var. Gece uyanınca içeri geçtim telefonu aldım şarzı hiç dolmamış ve düğmesi ışığı kapalıydı nasıl kendi kendine böyle birşey oldu eşim gece kalkmaz kalksa bile uykum hafiftir benim hemen uyanırım sordum da kalkmadim ben hic dedi oglum da bu saat oldu hala uyumadi ağlayarak uyaniyor korktum bu evden