Merhaba anneler hayırlı sahurlar.
Kızım 28 aylık ama çok inatçı herşeye hayır diyor, ğarka gidelim diyorum hayır diyor, bi şekilde ikna olup çıkıyoruz sonra eve gelirken kıyameti koparıyor evin önüne gelince çığlık çığlığa ağlıyor. 2.5 sene boyunca bakın bebeklik yeni doğan dönemi dahil asla sürekli ağlayan bi bebek değildi ama şu son 1 haftadır evin sokağına girince bile ağıyor girmemek için geçen gün komşum sordu senin kız hastamı ağlıyor bu aralı defa böyle ağlarken duydum dedi, hayır abla eve girmek istemiyor o yüzden böyle dedim oda anladı halimi artık bütün bina cama çıkıyor. Eve girince kendini odaya kapatıp ağlıyor ağlarken istediğini de yapmak istemiyorum ağlayarak yaptırmaya alışmasın diye bi çözüm bulan varmı çünkü ben bulamadım hergün eve ağlayarak girmesinden bunaldım 🤦🏻♀️