ikicocukluanis tehlikeli bir durum değil, kendi kendine regl döneminde değilken kanama oluyor, regl gibi pıhtılı değil bildiğiniz dümdüz kan gibi yani. Ben ilk olduğunda ödüm kopmuştu hamile kaldım da düşürüyor muyum yoksa bile dedim. Hemen randevu alıp gittim doktor hiçbir sıkıntı yara yok, spiralden kaynaklı ara kanama dedi