meyrmo Anne olmadan önce de aklıma gelirdi ama çok takilmazdim anne olduktan sonra çok korkmaya başladım. Yavrum annesiz kalırsa ne olur nasıl olur diye, dini boyutta da çok korkuyorum o da ibaretlerimi eksik yaptığım yada yapmadigim için.. Eğer tam anlamıyla Müslüman olsak ölümün Rabbimize kavuşmak olduğunu idrak ederiz ama kabir azabı ,hesap veremeyecek olmak korkutuyor.