Bayanlar merhaba fikirlerinize ihtiyacım var. Bugün aylık kontrolmuz vardi. Oğlum 2 aydır sabit kiloda 7800, demir eksikliği çıktı. Bugün ferrum baslayacagiz. Doktor bugün yediğiniz yemeklerden verin, yumurtanın beyazı filan heosini yedirin dedi. Domates içinde aynısını söyledi. Sadece fıstık vermeyin yaşını bekleyin dedi. Onun dışında herşey yiyebilir artık dedi. Ben ogluma herşeyi özel olarak yapiyorum,organik alıyorum,kavanoz mamaları kendim yapiyorum. Mama kullanmadık hep anne sütü aldı hala aliyor. Doktor artık herşeyi yiyebilir diyince benim okuduğum şeylerin tersini söylemiş bulundu. Kafam çok karıştı boyu ve kilosu sabit kendimi kötü hissediyorum. Oğlum emekliyor,tutunup kalkıyor çok aktif bir bebek yerinde durnuyor. Salçalı birşey vermeye çekiniyorum çünkü hafif pişik oluyor. Sizler neler yapıyorsunuz kendi pisirdiginiz yemeklerden veriyor musunuz? Birde çok katı yapıyor kakasını o kadar su,lifli şeyler vermeme rağmen. Kayısı bile verince aynı... Fikirlerinize ihtiyacım var.. Doktoru dinleyip herşeyden yedirmeli miyim yoksa ona özel olarak yapmaya devam mı etmeliyim? Fikrini belirten herkese teşekkürler