Kızlar merhaba oğlum 10 aylık oldu 2gündür gözleri ve burnu akıyordu nezle gibi bişey olmuştu bugün daha iyidi ama akşam durduk yere ağlamaya başladı ve fışkırarak kustu devamında 2sefer daha kustu bu yüzden acile götürdüm röntgen çekildi gazı var dendi hiç böyle bişey yaşadınızmı bu arada üsten 2diş geliyo ondan olabilirim bu kusma fışkırarak olduğu için tehlikeli olabilir açısından götürdüm fakat gaz diyorlar 🤦🏻♀️