Bebeğim 1 yaşında aventin suluğunu kullanıyoruz bazen 3 kere dolduruyorum bazen 1 seferi zar zor bitiyor internette 1,5 litre vermeniz gerekiyor diyor ama ben kendim bile günde 1,5 litre içemiyorum çocuk nasıl içsin hadi içse 3 ana 3 ara öğün nasıl yesin süt nasıl içsin kafam allak bullak oldu nedir bunun ortası olmadı gerekeni yardımcı olur musunuz