serengilakb Merhabalar bebegım 32+5 doğdu şuan 1 ay 28 günlük rop muayenesine gidiyoruz rop 2 denildi merak ettiğim bişey var bebekler gözle takip ne zaman başlar ışık yada renkleri takip etme yada görüp görmedgnı nasıl anlarım
Annepre8- serengilakb canım bızım rop olmadı şükür Ocak 3 doğumlu 2-3 haftadır bizi takip edip gülğmsüyor kro 3 düzeltilmiş 1ay 1 haftalık 32 haftalık doğdu
Yasemintoy Şuan 17 aylık rop muayenesine 4 defa götürdük bi sıkıntı olmamıştı bizim rop muayenelerinde ama bizi her an gelişebilir diye kontrol amaçlı çağırıyorlardı
Yasemintoy serengilakb hiç korkma onun tedavisi var diye biliyorum ilerlerse lazerle tedavi edilebiliyor diye duymuştum sen yine araştır bi bakalım