lceLady Bu saatte havaya tabanca sıkılıyor Yer İstanbul Bi eğlence yok bişey yok Yarım saatir ateş ediliyor Van’da ki olaylardan dolayi diye düşünmeye başladım Var mı böyle bir durumla karşılaşan? 🫣
aybiduranne lceLady evet her yer karıştı Van’daki olaydan dolayı millet sokağa Akın etti Van’da giriş çıkışlar yasaklandı
gencmom_ lceLady anadolu yakasında oturuyorum belediye başkanı seçilen adam için itiraz edilmiş ortalık fena silah sesleri kavga polis sirenleri bir çok şey Küçükçekmecede bir metrobüse silahlı saldırı yapılmış
lceLady yorgunanne51 Allahım yaraabim yaa Sen koru. Cocuklara dikkat edin gerekirse yarın gondermeyin okula
Selamben_ aybiduranne gencmom_ neler oluyor ya haberlerde bişi pwylwsilmiyor galiba bişi goremeeim ben sizin paylaşımlardan gördüm
tosbikannesi6 Valla ne rezil bir gün sokaklar ayrı rezil, caddeler ayrı rezil Tv kanalları yetmezmiş gibi bir de forum hdhshd. Allah’ım ya ne diyeceğimi şaşırdım burasıda yangın yeri herkes bir şeyi savunuyor ama kimse neyi savunduğunu bilmiyor
tosbikannesi6 glovusum seçilen dem parti belediye başkanının şaibeli gecmişi olduğu öne sürülerek görevden alınıp ikinci parti başkanını Akp seçtiler kayyum atandı. Bir diğer söylenen de pkk nın sokaklara dökülün cagrısı üzerine de halk sokağa dökülmüş anlıcagın yangın yeri halk ve polis asker heryer duman
yorgunanne51 lceLady Şırnak ta yaşıyoruz biz bugün gözaltına alınanlar vardı muhtemelen burası da karışacak korkuyorum
glovusum tosbikannesi6 seçilen dem parti belediye başkanının şaibeli gecmişi olduğu öne sürülerek görevden alınıp ikinci parti başkanını Akp seçtiler kayyum atandı. Bir diğer söylenen de pkk nın sokaklara dökülün cagrısı üzerine de halk sokağa dökülmüş anlıcagın yangın yeri halk ve polis asker heryer duman
tosbikannesi6 yorgunanne51 sanmam orda ztn Akp aldı kendi kararlarına karşı çıkacak kadar delirmediler herhalde 😅
yorgunanne51 tosbikannesi6 burda da dem parti karşı çıkıyor şehir dışından asker polis getirip oy kullandirdi diyorlar ortalığı karıştırmaya bahane olsun onlara
dilmcao tosbikannesi6 ordaki partililer pislik cikarır yine hendek olaylarina falan dònmez insallah yine bi oyun dönüyo birlik olup kimse kimsenin gazina gelip ulkemiz mahvolmadan biter insallah
tosbikannesi6 yorgunanne51 evet öyle duydum bnde ve şırnak gibi bir yerde bu oranda oy alması bana da tuhaf geldi 😬