Zarina11 doktorunuz sorun olmadığını söylediysen bence yavrunuzu hiç kimseyle kıyaslamayın. Kendinizi de by konuda üzmeyin, yıpratmayın. Her bebeğin gelişimi kendine özeldir. Boy kalıtsal olabilir, dönemsel kilo alıyor olabilir. Bazen bir anda atıveriyorlar. Doktorunuza güvenin bence. Her şeyi yiyormuş bebeğiniz, bu harika gerçekten. Yeterli vitamini doğal olarak besinlerden alır böylece. Sağlığı yerindeyse hepsi zamanla olacaktır eminim 🥰