Mummss 6 yaşındaki kızıma dün el ayak hastalığı tanısı konuldu iki günden beri ne yaptıysam ayak kaşıntısı geçmedi 😞
Sare5557 Sabretmek gerekiyor antibiyotik vs verilmiyor bu hastalıkta ama kasıntı kremi veriyor doktor