anne36 yeni doğan bebeğim mememi alamadı meme ucumyoktu 1.5 ay makınayla sağıp bıberonla içirdim cok yorucu oluyordu makınayla meme ucumu çıkartıp şeffaf gögüs ucu ile emzirıyorudm ona alıstrdm mememden mıdesı bulanıyordu
Makınayla ucunu cıkartıp şeffaf ucu takıp emzırmeye başladım sonra şeffaf ucunu azcık kestim(videosu var
)memeyle temas etti beebgımın agzı bır ıkı gün sonra şeffaf ucu bıraktım memeye geçtik çok şukur aglıyordum artık sağ onu dolaba koy ısıt içir Gece uykusu yoktu Dene şeffaf ucu vıdeoyu izle gerçekten ile yarıyor
Suan 4 ay 1 günlük bestalk damla aldım cok guzel süt yapıyor bende bol su içiyorum 3L falan