edadm kurutma işlemi bittikten sonra kapağı aralık bırakmak gerekiyor. Her ne kadar koku olmuyor deselerde olabiliyor. İçinde bekleyen çamaşır olmuşsa, ıslak kalmışsa, filtre yeri temizlenmemişse genelde bundan kaynaklanıyor. İç tarafta tozları toplayan bölümün, alt kısımdan açılan bir yeri var bendeki makinada. Filtresi var. Islaklık oluyor orada genelde. Her kurutmadan sonra siliyorum.