Seda-lina Merhaba hanımlar daha öncede yazmıstım kızımda kaka tutma problemi var yine 3 gündür yapmıyordu doktor bu fitili önerdi yaptım 3-4 saat gecti hala gelen giden birsey yok neden böyle birsey olmus olabilir:(
Tugbaakarcayy Seda-lina fitili yaptıktan sonra bacaklarını hareket ettirin. Fitili ne kadar koyduğunuz da önemli
Tugbaakarcayy Seda-lina büyük ihtimalle doz az gelmiştir ama kansuğun çözemediği kaka sorunu olmadı bizde zaten gliserinli olduğu için eriyor erimiş olması muhtemel