Eailesi4 tosbikannesi6 bunları gördükçe korkuyor insan evlat büyütmekten olaylardan giden canlardan kim haklı kim haksız ne önemi var güzelim şehri ne hale getiriyorlar kimse kimseye acımıyor sonuç değişecek mi hiç sanmıyorum
Dolores kahvepres bile bile yapıyorlar bile bile… yani neredeyse dem partinin akpye hizmet ettiğini düşünmeye başladım 😁
kahvepres Dolores aynen öyle cünki sectikleri coğu kişi sabıkalı ne diye koyarsın miletini halkını düşünyorsan koy temiz insan görevini yapsın kimse karışırmı yok karişmaz ama amac beli kaos
kahvepres tosbikannesi6 batman burdada her yeri darma duman etiler salaklar yani kendi dükanlarınızı malınızı mahvediyorsunuz koltuktaki insanlarda seyredip durar vallah allah akıl versin canım ama kayum atanmasın bi yandan istiyorum cünku görsünler sectikleri kişiler bi halt ediyormu diye
tosbikannesi6 kahvepres bnde siirt’te yakınmışız pencereleri kapattım biber gazı kokuyor durumlar karışık baya.
DenizAsaf Dolores x de bir video dolanıyor gerçekçilik payı ne bilmiyorum ama 5 6 yaşlarında bir çocuğa 4 5 adam tekme tokat dalıyorlar cidden böyle şeyler mi oluyor şuan orada ?
Aylizinannesi54 DenizAsaf olaylara karışan çoçuğu olaylara karşı çıkan halk sokağa inmiş kürt halkı dövüyor şuan bölge de kürtler arasındada iç karışıklık var
657 aura_meselesi_bu_sekerim maalesef öyle diyorlar Allah’ım sen yardım et daha ileri gitmez umarım 🤲
Rez Dolores hangi aday gelirse gelsin bu olacaktı. 2016 dan bu yana kayyum var, artık yeter madem öyle seçim yapma, yenilgiyi kabul et işine bak, ama yok illa huzursuzluk çıkarılacak, koyun değil buradakiler
Dolores Rez ben kayyum olayından memnundum. Vali beyi de çok seviyorum adam gerçekten güzel hizmetler peşinde. Keşke siyasi partiler yönetmese belediyeleri. Her ili valiler yönetse böyle. Ne güzeldi. Partililerin hepsi zengin olma derdinde, sülalesine maaş bağlama peşinde, örgütüne yardım yataklık etme derdinde Allahın cezaları
Gyulickimi Rabbim askerimizi polisimizi korusun gerisi hikaye kendileri çalıp kendileri oynuyorlar Allahım inşallah hiçbir asker yada polis zarar görmez Allahım dayanma gücü versin terör yandaşlarınıda kahru perişan eylesin kendi kanlarında boğulsunlar yaptıkları planlar ayaklarına dolansın karıştırmak istedikleri her yer cehennemleri olur inşallah.
Dolores arbento aslında halk başka nasıl tepki vereceğini bilmiyor. Tepkisini cevabını sandıkta veriyor, e o da kabul edilmiyor. Geriye sadece bu seçenek kalıyor. Olan da askere polise bize oluyor …
kibritci_kiz Dolores bu ülkede haksızlığa uğrayan bir çok kesim oldu. Aleviler, başörtülü muhafazakarlar, Kürtler. Ben hiç böyle tepki verip “protesto” edeni görmedim. Zulüm görmüş Kürtlerin bir kısmı da bu şekilde tepki vermiyorlar. Bu tepkiyi bu şekilde verenler tamamen terörist ve terörist yanlısı kişilerdir. Kimse yumuşatmaya çalışmasın.
superkahramanbiranne Dolores Doğu da olaylar bitmedi . bi deprem oldu insanlar evsiz ailesiz kaldı şimdi terör ahh yaa …
Eailesi4 tosbikannesi6 peki nasıl yaşayacağız bu korkuyla nasıl huzurlu olacağız hep böyle bir yerde insanlar evinde huzurla uyuyamayack mı hiç bir zaman son bulamayacak bu savaş 😥
ReisinKizi kibritci_kiz dağdaki teröriste seçme seçilme hakkı verilmesi yanlış. Aa ablası öyle deme üzülür şimdi. O terörist gelsin istiyordu belki de pardon yeni adı dem di demi?
kibritci_kiz ReisinKizi bir de kendilerine mağdur olmuş halk muamelesi yapmazlar mı. ! Bütün Kürt halkının günahına giriyorlar