Minelimm21 Merhabalar Allah’ın izniyle oğlum olacak isim konusunda çok kararsızım. Arel düşünüyorum. Sizin fikirleriniz neler ? Bu arada kızımın adı da Minel♥️♥️✨✨
Betelgeuse_ Minelimm21 bana kardeş isimlerinin uyumlu olması biraz gereksiz geliyor 😹 tabi gene o sekilde tercih edenlere de saygı duyuyorum.. dolayısıyla Arel ismini beğenmedim Öztürkce isimlerden koyabilirsiniz belki? Türkçe kökenli çok güzel isimler var. Kutay, Koray, Oğuz, Mete, Ata, Alpaslan, Göktürk…
Minelimm21 Betelgeuse_ evet haklısınız bende eski türk isimlerini seviyorum. Arelde uyumlu olsun diye değil valla isim bulamadım doğuma az kaldı 😅😅 Aybars atakan Gökalp hoşuma gidiyor fakat eşimin babası isminin koyulmasini istiyor adı Doğan o yüzden isim konusunda çok kararsızım iki isim uyumsuz olmasın diyede düşünüyorum
sessi Betelgeuse_ oğlumun adı Kutay hiç aklımızda yokken biranda karar verdik. Sadece tek kriterimiz iki isim olmasın arap kökenli bir isim olmamasıydı💜iki isme karşı olmasaydım Ata Kutay koymayı düşünmüştüm
Minelimm21 bebitonunannesi_ Yusuf kuzenimin ismi. Ayrıca eşimin babası isminin koyulmasini istiyor yanj Arel doğan…. Yusufta ols 3 isim 😊😊 ben normalde tek isim koyma taraftariyimda işte….
Caglaa94 Minelimm21 sağlıkla kavuşun inşallah 🙏 bence Arel çok güzel, hem ismin anlamı hem kızınız ile uyumlu olması açısından çok beğendim. Kulağa da hoş geliyor.
nurftma Altay, Barlas, Pars, Sencer, Göktuğ, Gökhan, Mirza, Alperen, Kağan, İlter, Ulaş, Çağıl, Alp, Arıl
Ozgzcn Ironsides Atlas , Görkem bence harika iki iisim oğlumun adı Deniz babasını kıramadığım için koyduk
Aleyunll Minelimm21 ben Bera düşünüyordum ama oğlum olursa adı Ali ya da Sefa olur gibi bu isimler çok hoşuma gidiyor.