Kızım 10 ayı geçti şuan 7200 kilosu 2975 doğum kilonuz doktorumuz similac verdi raporlu bir aylık 60 kutu sabah akşam bide iştah açıcı sipraktın verdi ilacı içirdim aradan bir saatten fazla geçti mamasıni verdim uyurken bir saat geçti aradan ne var ne yok hepsini kustu mama mı yaramadı arkadaşlar tecrübeli birisi var mı