yavrupotuncek Ay aşısına bebeğimi goturucem dün yeni 4. Ayına girdi sağlık ocağı dün için çağırdı ama gitmedim bildiğim kadarıyla aya girer girmez değilde biraz geçtikten sonra yapılması gerekiyo sizler 4. Ay aşısını ayına girer girmez mi yada sonlara doğru mu yaptırdınız bide kaç tane bu aşı 1 mi 2 mi
Sevnurr yavrupotuncek 2 tane aşısı oluyor. 2 aylık aşıdan 2 ay sonra en az iki ay olması gerekiyor arada ama süreyi de çok uzatmayın tabi ki verdikleri günde gitmeye çalışın. Onların bebeğin aşı takvimine göre bakıp hesaplıyorlar
beyoglu67 yavrupotuncek 2 aylık asisi yapildiginda hemsire bize tarih verdi Şu tarihte gel diye Bi de her gün asi acamiyorlar. Haberlesiyorum geleyim mi ne zaman geleyim diye Öyle yapıyoruz
yavrupotuncek Hmnn teşekkür ederim bende iki diye duymuştum internetten bakıyorum 1 tane diyo kafam karıştı