Rabiaabulut canım benimde kızım doğduğu günden itibaren 2 buçuk aylık olana kadar zor emdi ben sütümü sağıyordum zorluyordum hatta çok kilo kaybı oldu sarılık oldu doğum yaptığım hastaneye gidiyordum doğduğu günden itibaren emzirme danışmanlığına orda hemşireler emziriyordu gece gititğim bile oluyordu özellikle sağ mememi hiç tutmuyordu çünkü meme ucum kopmuştu derisi bizde çok zorlandık gece gündüz hemşireler emzirsin diye gidiyorduk 2 buçuk ay boyunca hiç bişey vermedim mama vereyim dedim doktorum verme sütünü ver sadece dedi bende hep zorluyordum