annesininkuzusu27 40 beden milla marka elbise. Sadece bir kere mezuniyette giydim ve kaldırdım. Alıcısı çok şanslı müthiş kaliteli. Bir daha o zamanki kilolarıma dönebilceğimi düşünmediğimden satıyorum. Boyum 1.76 elbisenin boyunu o şekilde hesaplayabilirsiniz. Gardropstan 500 tl Xl beden; lcw marka bir kere bebeğimle çekimde giydim ve kaldırdım. Gardropstan 500 tlye bırakıyorum.