yanaklibebek Kızlar bebeğim anne sütü ile çok az kilo alıyor Mama başlayacağız dedi doktorumuz ama mamayı da hiç sevmiyor ve alerjisi olduğu için mamalar da kısıtlı Eğer sevmezse doktorumuz ek gıdaya başlayalım dedi Siz ne diyorsunuz?
Snoflex01 yanaklibebek tadımlarla başlayabilirisniz ben 4.5 aylıkken başladım şıan 9 aylık sağlıklo şekilde kilo alır