miray4679 kolu derken tüm kol mu? Yoksa sadece aşı yapılan yerde nokta şeklinde mi? Eğer ki sadece aşı yapılan yerde kırmızı şişkinlik ve akıntı varsa bu normaldir ve aşının tuttuğunu gösterir. Bir süre sonra bu akıntı bitecek kabuk baglayacak ve hepimizde olduğu gibi aşı yerinde iz birakacak. Ancak tüm kol sisiyorsa doktorla gorusmenizde fayda var