Ozgyusuf Önereceğiniz marka ve model varmı acaba çok kullanışlı diyorlar annem için alacam saçları dalgalı
CaninannesiCemre Ozgyusuf Ben zamanında arzum marka almıştım taraklı ,bi fön değil tabi ama kabarıklık gidiyor eğer aşırı dalgalı değil ise saç
tuzludakota Ozgyusuf geçen ay arzum aldım, ben tesettürlüyüm evin içindeyken yeterli oldu duştan sonra saçlarım kabarıyor işimi gördü
ahlelele_ahlelas Ozgyusuf ben arzum superstar kullanıyorum. Çok memnunum. Saç düzleştiriciler gibi sönük yapmıyor fönlü gibi havalı oluyor.
ahlelele_ahlelas Ozgyusuf evet hatta bazen oğlum uyuyor diye saç kurutma makinesini açamıyorum. Bunun en düşük sıcaklığıyla tarayarak kurutuyorum
tuzludakota ahlelele_ahlelas ıslak saç da kullanmayın yazıyordu kitapçığında, kullandığınız da saçınız da yıpranma yanma vs oldu mu ben denemedim ıslak olarak
ahlelele_ahlelas tuzludakota en düşük ısıda yaptım ama çok sık yapmıyorum. Herhngi bi sıkıntı yaşamadım