Merhaba ben sezeryan oldum 17 günlük oldum. Bana doktorum korse verdi hastane korsesi yarim ve hic ama hic rahat degil. Takmiyorum. Bu yarim sort gobege kadar olan korseler vvarya genelde abiye altina giyerix bende onlardan var onu giysem zarari olur mu?? Doktorun verdiği kotu cunku