Yatağa zor yatırdım,çok şükür kazasız belasız bugün ,dün gözünün altı morardı daha 11 de uyumuyordu koltuktan bir anda kendini attı 17 aylik olucak bir de kız çocuğu başka yorumum yok Rabbim beterinden korusun evlatlarımıza sağlık versin canları sağ olsun 😥