Aptalllarsizi lütfen kendinizi suçlamayın. Hepimiz insanız anneyiz. Gün içinde o kadar çok işle durumla meşguluz ki. Bir anlık dalgınlık ile her şey olabiliyor malesef. Siz dahil hiç birimiz bile isteye böyle bir hata yapmayız sonuçta. Bununla gelmiş geçmiş olsun inşallah bir daha hiç böyle bir şey yaşamayın, kimse yaşamasın inşallah 🤲