-Eraymoms- Tirnaklarini keserken fark ettim de bas parmağının tırnağı az birşey sararmış tırnak batması falan mı olmuş ya olmaması için nasıl kesebilirim uzandığında kesiyorum etin içine mi batıyo anlamadım ki
Bebegim3535 -Eraymoms- oğlumunda baş parmakları çok etli ilk kestiğimde düz kestim ama çıkarken battı. Uzayana kadar bekledim geçmedi. Uzadı kontrolünde doktoruna gösterdim antibiyotikli krem yazdı geçti çok şükür. Doktoru dibinden kesme sadece ucunu kısalt düz şekilde dedi
-Eraymoms- Bebegim3535 o zaman uzamasını bekleyeyim etli kısımdan degilde ucundan keseyim dimi doktoruna sorarım