merveac Kızlar dogum yapalı 1 ay oldu saçımı boyatmak istiyorum emziriyorumda doktoruma soracaktım ama unutmuşum aranızda emzirirken boyatan varmı ? Sıkıntı olurmu acaba ?
esobalim merveac ben 4 aylıkken boyatmıştım uçlarını sadece diplerini ne olur ne olmaz diye boyamamıştım
merveac esobalim internetten araştırayım dedim bazı yazılar sıkıntı olmaz diyor bazıları 3 aydan önce dip boya hariç olur diyo bende napsam bilemedim bayram geliyor diye degişiklik yapayım dedim ama sanırım sadece kestirecegim