Bence yardım almaya devam edin benim bebeğim 51 günlük ve çok zor bi bebek ilk 10 gün üç kişi zor baktık sürekli ağlıyordu. Şimdide kayınvalidemle bakıyoruz yinede zorlanıyoruz ve her gün bi kere ağlıyorum bebeğim hep böyle hiç durmadan ağlıcakmış gibi geliyor. :( zor bi süreç sağlığı yerinde olsun ama gerçekten anne olmak çok zor eve kapanmaya uykusuzluğa dayanıyorum ama gözümün önünde 7/24 ağlamasına dayanamıyorum evladımın:( bütün annelere rabbim sabır versin alabildiğim kadar destek almay devam edicem. Sizede tavsiye ederim elbette tek kalıcaz ama en azından biraz derdini anlıyacağımız kdar büyür en azından diye düşünüyorum.