twinsmomm2 tarcinn gaz sancısı için roll-onu kullanmıştım 2 ay baya rahatlattı anlık gaz çıkarma da baya etkili
tarcinn twinsmomm2 biz atobik bir cildiz nemlendiricisi ve Kafada konaktan dolayı kaşıntı var onun içimde köpük aldım. İnşallah iyi gelir. 🙏
Asyabuse Bende daha yeni atopik nemlendirici ve şampuanını aldım yüzünde vardı egzaması geçmiyor asla onu kabullendim ama bacaklarında da olmaya başlamıştı.bu krem baya azalttı