Anne13 1 ay sürdü gece gündüz uyumadım emzirdim. Uyanamadığından şırıngayla da besledim olmadı biberonla verdim her yolu denedim. 27 gün nerdeyse hiç uyamadığım için sonunda bayıldım hastanelik de oldum 🙈 ama sürekli beslemem, hava soğuk olmasına rağmen çıkarıp güneşlendirmem ve evde sarı örtü ile sarı ışığın altında uyutmam neticesinde 1 ay kadar sonra bitti tedavisiz tamamen kendi çabalarımla kurtulduk. Size de geçmiş olsun umarım en yakın zamanda geçer