gamze54 Aptamil yada sma deneyebilirsin ama optipro bizde gaz yaptı comfort iyi gelıyo aptamili de sevıyolar ama gaz yapıyo biraz bizde öyleydi yani
Ecemnurmom gamze54 aptamil deniycem de çok. Gaz yaptigi için en sona atım onu şuan bebelac normal olanın aldım icirdim içti bakalım ne olaacak
ebrarglnr Ecemnurmom o çaresizlik anı çok kötü ama rabbim daha büyüklerinden korusun umarım hemencecik toparlarsiniz