tazeanneyimbennn bizdede var sebebini bulmak gerek bizde kaçak vardı böbrek reflüsü geri kaçıyor 6 aylık olduk bi tık düzelme oldu bir bucul yaş civarı ameliyat demişlerdi bakalım takipteyiz bu süreçte idrqr yolu enfeksiyonu geçirmemesi gerekiyor koruma amaçlı antibiyotik kullanıyoruz en yakın zamanda sizde gidin derim neden olduğunu ne olduğunu bulsunlar böbrek çok çabuk bozulan bir organ maalesef