obusu Merhaba bugün 7aylık oğlum lokal anestezi ile sünnet oldu,,Dr antibiyotik vermiş agumentin,,çevremde pek sğnnet sonrası antibiyotik kullanan yok.sizler kullandınız mı acaba?
Ozgee59 obusu antibiyotikli krem vermişti sadece o da biraz enfrksiyon olursa kullanmamız için. Fotoğraf attım hergün gerek gördüğünde kullan demişti.
Ayanne obusu pedifen şurup ve teramicin göz merhemi kullandık sünnetçinin önerisiyle. Zaten pedifen hem ödem atıcı hem enf hemde ağrı kesici en fazla üç gün kullanın dedi öyle yaptık.
bebelac obusu benim oğlum 2.5 aylıkken oldu 7 gün kullandık agumentin antibiyotik birde ilk gün 4 saat arayla calpol
obusu Ozgee59 bilmiyorum ama kullanmıcam sanırım,,Dr içerde yoktu sekreter kız yazdı direkt ilaçları o yüzden güvenemiyorum ayrıca antibiyotikli krem de yazılmış
Ozgee59 obusu bişey diyemiyorum doktor vermiş sonuçta ama bence de gereksiz. Ben olsam bende kullanmazdım heralde