tco Selamlar herkese Oglum suan 2 ay 4 gunluk. 2640 gram olarak dogdu . 3. Gunlukken 2300 grama dustu☹️☹️. Kilo aldirmak icin emzirdikten sonra sutumu ekstradan sagip verdim . Gecelerife hep sut sagip verdim hem cok iciyordu hem ne kadar ictigini biliyordum. İlk ay 1300 ikinci ay 1600 gram aldi 😊. 2-3 hafta oncesine kadar 100 ml sute banamisin demeyen cocuk 90 ml yi zor iciyor istemiyor☹️☹️. Neden boyle olmus olabilir
israks tco canim benim kizimda 1 hafta kadar boyle oldu normalde 2 saatte bir mama sut icen kizim 5 saatte bir iciyordu ve az iciyordu 30 cc bende zorla icirmeye calisiyordum yine icmiyordu ama duzeldi tekrar 3 saatte bir iciyor simdide
pasaninannesi tco bu aylarda sütümüzün tadı değişiyormuş Bebekler o yüzden reddedebiliyormuş merak etmeyin düzelir zamanla
tco Ipekk yok istahsizlik harici hic bir sıkıntımız yok cok sukur ama bu istahsizligi beni benden aliyor cok uzuluyorum