Kızlar cumartesi günü uçakla memlekete gıdıcez. 4 biletimiz var eşim, ben iki kızlarımızın. 50 kiloya yakın bagaj hakkımız var herhalde. Dördümüzün tek valiz yapmayı düşünüyordum bazıları öyle oluyor kabul ediyorlar demişlerdi ama eşim havaalanını aramış ayrı olması gerekiyor demişler. Bilgisi olan var mı? Yani dördümüze ayrı valiz yapıcak değilim herhalde kızların bir eşimle benim bir yapsam olur herhalde