Deletedmom_111 oğlum 10 aylık diş çıkarıyor. İlk defa ateşi 38.2 olarak gördüm. Calpol verdm. Ne zaman düşer , düşmezse alternatif olarak neler yapmalıyım. Çok endişelendim, tecrübeli anneler bakar mısınız 😔😓
Duyulurum Deletedmom_111 endişe etmeyin. Yarım saatin sonunda eğer doğru doz verildiyse etki göstermeye başlar. Yanlız bu yarım saat içinde çıkmaya devam ettiği için daha fazla olabilir ateşi
emilia Deletedmom_111 Üstünü cıkarın zıbın ile kalsın, calpol verdiyseniz bekleyin yarım saate düşer. Eğer diş ateşi ise çok fazla yükselmez. Bizde hastayız ateşimiz 39 dan aşağıya düşmüyor
deleted20517 Deletedmom_111 üstü ince olsun çorap giydirme canım diş ateşi çok fazla çıkmaz calpol verdiysen bekle düşer o,çünkü benim kızımda her dişi çıktığında atesleniyordu çok fazla yükselmeden düşüyordu,her çocuk aynı degildir ama yinede endişelenme
kbrctbn Deletedmom_111 öncelikle ılık bi duş aldırın ayağının altına sarımsaklı yağ sürüp çorap giydirin en az 4 saat bekleyin sirkeli bi su hazırlayın koltuk altına alnına bacak içlerine tampon uygulayın
bitboylum Benim kızımda 5 ay 2 günlük aynı sorunu ben de yaşıyorum aynı zaman da sanırım grip de oldu öksürüyor başka neler yapılabilir ne zaman patlar bu diş bilen var mi
Deletedmom_111 emilia evet bende koydum az önce limonlu çorap giydirdim 10 dk kadar durdu. Şimdi ölçtüm 37.8 olmuş
Deletedmom_111 kbrctbn tamam çok teşekkürler deneyeyim hemen ama sirkeli su yerine limon kullandım ben
ppzeynep kbrctbn Sirkeli suyu tavsiye etmişsiniz ama siz de uygulamamalısınız. Çok yanlış. Ateşi düşürürmüş gibi yapar sonra daha çok yükseltir.
ppzeynep Deletedmom_111 Sirkeli su uygulanmaz. Sirke ateşi aniden düşürür ve baskılar. Sonra ateşi daha çok fırlatır.
ppzeynep Deletedmom_111 38,2 vb. derecede üzerini inceletmek dışında hiçbir şey yapmıyorum. Genel durumunu takip ediyorum. Ateş o kadar da korkulacak bir şey değil.