Aselzeynep61 Merhaba gebelikte suyu fazla olup doğum yapan vaarmı ilerleyen dönemde arttımı yoksa aynımı kaldı 😔😔
linosko1 Aselzeynep61 genellikle gebelik sekerinden dolayi oluyor sanrim benim olmadi ama takip ettigim doktorlardan duydugum kadariyla.
dilberhala1 Aselzeynep61 Doktorun şekeri hamur işini kes demiştir sanırım kesinlikle kullanma şeker hamur işi ekmek karbonhidrat yani pilav makarna bunlarda su fazlalığına sebebiyet verir.. inşşallah vaktinde sağlıcakla kucağına alırsın
Elifsaid Aselzeynep61 bende 38 haftalığım benimde suyum fazla ama 8.aydan sonra fazla oldu.Bende tedirginim.
Aselzeynep61 dilberhala1 amin inşAllah 😔😔😔 çok korkuyorum 😢😢😢 çok zor süreç. Rabbim kimseye yaşatmasın
glovusum Benimde suyum fazlaydı şekerli şeyler tükkettiğim için olmuştu dengeyi korumam gerektiğini söyledi doktor azalttım doğumdada bi sıkıntı yaşamadım çok şükür korkulacak bi durum değil tedbirli olursanır sıkıntı yok 😊
Aselzeynep61 glovusum detaylı usgde öğrendim bende siz kaçıncı hafta öğrendiniz şeker yükleme testi yapılcak bendede erken dönemde