Kızlar nolur bir çare söyleyin saç uçlarım aşırı kırılma var düzleştirici de kullanmıyorum çam terebentin yağı Argan yağı kullanıyorum kestiriyorum da uzayınca yine aynı oluyor lütfen bildiğiniz kullandığınız yap serum faydasını gördüğünüz şampuan vs varsa lütfen söyleyin