Çok beğendiğim yerden alıyorum sütü herkesde oradan alır bayanlar cok memnun
3 günde bir yapıyorum devamlı yani çok tüketiriz
Ama üzeri hafif sulu oluyor
Büyük cam kavanozlarda yaparım. İşin ilginç yanı. İlk kavanoz sulu olmaz 2.kavanoz veya son kavanoz sulu olur. Hep böyle oluyor neden anlamadım.
Tencerede mayalarım eşit yanii öyle boşaltırım kavanozlara
Taş gibide olmasını istemiyorum çok şart değil ama buda biraz fazlaca sulu. Tadı güzel kötü değil
Eskiden fırında yapardım taş gibi olurdu hiç böyle sorunla karşılaşmadım.
Sanırım yine fırın olayina döneceğim
Sizce neden böyle oluyor?